AQ minat sehy at pelajar AF9 YG name yea AFIF..!!smart..keutz..have a nice voice..!!GOOD TALENTED..!!cmne ley terkuar lak..??damn was a very BAD4 HUM..!!ARGHH..aq cam dh xde MOOD nak gok AF9 lerr..!!benci la an BEST law yea still stay at AF9 lagi..!!nk yea MASUK balik LERR..!!HUWAK..HUWAK..SOBB..SOBB..nak NAGES lerr..!!isshh..isshh..!!
ncem an..??xyah cakap pown ain tau yang AFIF memANng ncem aw..!!
by mi white rainbow
XOXX


No comments:
Post a Comment